Arg Polack och trött Angelic

 

Hallojse!


Idag har inte varit en underbar dag.
Jobbade bara mellan 9 och 16, men har inte känt mej särskildt på topp. Varken fysiskt eller humör mässigt.


Bråkat med min Polack kollega idag. Det började med en felplacerad slev och slutade i diskussioner om kompetens.

Han på polsk svenska och jag på svengelska. Lyckat? Näe.

Ja det resulterade iallfall i att jag ej blev nå gladare. Och gick inte från jobbet med solsken i ryggen.
Snacka om kompetens när vi jobbar i en foodcourt.


 

Hah. Kram på dej sura David-apa. Det löser sig nog. Jag är ledig imorron och torsdag är en ny dag med nytt humör.



Min underbara sambo lagade godmat åt mej idag.

Tack för att du finns!

Plockar upp spillrorna av din sura och trötta flicka.

Pöss....



Ja förresten!!!

Vi drar till Thailand om 3 månader! Välförtjänt ha ha tycker jag. 3, 5 vecka!

Blir väl Phuket och kanske något annat ställe.

Skönt!

Kall Singha på stranden, Katoys, Shopping, Mat och Bad!

Längtar!!!!

Mycket!

Och Intensivt!



Har lirat Zelda hela dan.

Kinkig o sur, vägr4a gå ut i värmen och solen.

Dra ner en persienn och lira Zelda.

Jepp, trevligt. Spelar än.

Har bara en blogg paus.

Så imorron har jag ledigt. Ska försöka hinna med en del saker jag inte orkart.

Samtidigt som jag skall vila och skaffa lite energi till Zombie-Huvudet.



Weell...lite mer Nun-Chuk viftande, sedan straight to bed med en fin film o fint sällskap.


Puss o kram, ät din banan:

image41



Gula huset säger Bye-Bye!

image38


Kommentarer
Postat av: jenni

Den där bananen ser precis ut som jag känner mig just nu...... "Bananas are for monkey´s"

2007-08-09 @ 23:00:00
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: BrOdeR!

Hehe, spelomano! Du måste ju gå ut i solen! Men blir kanske spelomano jag oxå om ja testar Zelda så jag säger inte så mycke mer innan ja har testat..

2007-08-10 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback