Chippat Wii med Zelda och Dött Jobb!

Hej o hopp gummi propp!


Idag e Angelicis trött och det blir en kortis blogg för dagen!

Jobbat mellan 9 och 20 idag, tvärlugnt och har städat de flesta skrymslen och vrår mer än två gånger tror jag. Inte en särskildt stimulerande dag vill jag påstå.

Det sjuka är att man blir suukt trött och får ont i ryggen fast det inte varit tvär mkt att göra. Antagligen av att stå och se glad ut inför de få matgäster som funnits i ca 10 h.....



Dagens brev:


image34



Idag har min kärlek varit i Härnösand och jobbat. Och under resan fick han både PSP:n och Nintendo Wii:n chippade och flashade, Så nu funkar brända spel.

Thank you my wuuunderful love. Nu blir Tiger-killen glad!

Testade Zelda lite, och yääääs....me really like....


image37

Och förresten, hade en fest planerat till lördagen hemma hos moi!

Dock blir den inställd. Av diverse anledningar.

Sambo e sjuk och käkar pencellin, jag är trött, och många har ringt återbud. Och en fest e ju ingen fest om det inte kommer lite folk, fyllda av action. Bättre o ta det en annan gång. Så till the Future, jag skjuter digo.

Amen festicus.


 

Well well...Borsta tand och kamma lugg.

Godnatt Frankrike, Paprika, Spindlar och min vän under bron.


Gula hus, slut.

image35


Kommentarer
Postat av: BrOder

Heeeloooo, sjukt brev.. haha =) Vars hittade du de där då?! Lär ju komma förbi & spela lite Zelda, men tror inte ja kommer gilla de... ses på Lördag!

2007-08-09 @ 15:58:33
Postat av: Angelica

Brevet har mitt alias Rolf fått. Av min "loverboy kaj!
=)
Du errrrr wellkååmm....

2007-08-09 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback