Elaka Angelica jobbar vidare

Hallon Ballon!

Idag har man jobbat mellan 11 och 20.30 typ....
Kom världens skummase rusch vid 6.... Trodde det skulle dö av där efter middagen , men det rasade in en rejäl bunt, Jimmy fick steka som faen. Ha ha....
Jimmy gillar inte o jobba med mej. *Snyft* Han tycker jag e bossig, gnällig och att jag skäller på han.
Hmmprfff. jag som egentligen e en så vänlig själ.

Man kanske ska sluta gnälla o vara snäll.
Jimmy, ge mej en pepparkaka, så ska jag skärpa mej.
Me nice.

Jenny fyllde ju år igår så jag ordnade ett litet rim och gömde paket imorde. Tog med mej lite helium ballonger med.
Dom stod hon o drog sedan o pratade Kebab he he.
Det blev en sjal och en magisk skog i present.

Ja förresten. Den magiska skogen. På Classe sålde de värsta sjuka grejjen.
Köpte den först åt Tiger men inså spääningen i det hela rätt fort.
Man bygger upp en appers skog, sedan häller man på en magisk vätska o sedan börjar det växa små kristall blommor och grejjer.
Här är en bild, men jag har ju själv klart inte kunnat låta bli att peta på den, så jag har pajjat träd och blommor.
Dom lixom rasar ihop när man petar på dom.
O sånt har jag svårt med.
 Måste peta, peta peta.. He he he...

  (Peta peta peta...på min skog.....)


Igår var jag ledig, hann med en hel del. Lämnade Tiger på förskolan vid nio.
Var på apoteket och på hälsokost butiken, köpte lite Omega3 kapslar till mormor.
Ska tydligen hjälpa hennes öga o bli bra.
Efter förskolan var jag o Tiger där en sväng o gav henne dom och han spelade lite piano, så sööööt.
Spela faktisk ganska bra. Lät inte otrevlig iallafall. Riktigt harmonisk liten kompositör.
Man kanske skulle aktivera han inom nåt sånt... =)




Var dessutom en sväng på stan med min Pappa!
Käkade lite mat, snackde lite skit o fick välja en födelsedags present.
Blev en skit snygg hoodie från Carlings, med kissecats på.
 
Riktigt nice, min nya favorit!
Var dessutom på H&M en sväng blandannat.
Pappa provade en stråhatt
och sedan gick vi runt och skrattade och skrockade om H&Ms Divided avdelning. Ibland kommer dom in i en sån skum period av mode. Som nu. Slinkiga städrockar me dhemska mönster och plastiga regn jackor. Brrr. Fult tyckte vi!!!

 (Min gosiga kung pappa!!!!)
Så tack pappa för en fin present och en mycket MYCKET trevlig dag! Det var länge sedan, känns d som! KRAM!



Nä det var allt för idag.


Dagens insikt:
Jag skall försöka vara lite trevligare. Vill inte bli uppfattade som en grining brud.
Två personer hitintills på bara ett tag som tyckt d.


Kramar från thä Yällowj Hus

image184



Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahahah!
Har en tsunami drabbat din vänstra halva skog eller?
=) Min är iaf hel och fin heheh!
Du får sjunga lite mera med Jimmy Boy så kanske han blir mera lugn med dig i köket ;)
Ha en bra dag imorrn och ta`t lugnt.
Hälsa övriga kollegor me`!
Tjinga tjonga bonga!

2007-08-30 @ 22:20:26
Postat av: jenni

Ja det är så när man är klåfingrig och måste "peta peta" Min garden ska ingen få peta på (fast jag kommer inte kunna hålla mig jag heller)

2007-08-31 @ 21:03:23
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: Angelica

Ha ha ni har ju inte heller hållt era skogar vid liv!!!!!

2007-09-01 @ 18:40:34
Postat av: jenni

Nej men den gick ju sönder alldeles själv och då vart det ju fritt fram att peta peta

2007-09-03 @ 07:07:56
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: jenni

Hallå där damen, lite uppdatering tack!!

2007-09-06 @ 18:51:42
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: BrOdeR

precis, U P P D A T E R I N G !!! =)

2007-09-08 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback