Foton på vänner, folk o fä!

Här kommer det....


Och nej Carro! Har inte glömt dej!
Klart du tillhör heders, men vi träffas ju inte lika ofta numera, fel stad baby, men vi ses snart igen!!

Känner du dej glömt? Maila support avdelningen på:
[email protected]



Klicka på bilderna för o se dem stöööörre!



Två bilder från Halloween:

               

Bild 1: Carro och Jessica, i deras allra bästa Halloween posé!
Bild 2: Gänget partajar loss hos mej!
Ante Broder, Roger,Jag, Carro och Fredde



Min kära Veronica:




Tre bilder från Midsommar:

                  

Bild 1: Jag ock Katrine, saknar dej min Norske springare!
Bild 2: Jag och Elena i trädgården
Bild 3: Förfestar på balkongen. Från vänster: Halva Madde, Kakke, Brottarn, Carro Snarro och André



Well well...kommer mer en annan dag!
Tjo flöjt!

image54

Kommentarer
Postat av: BrOdeR

Weeiio, du hade inte glömt bort att sätta in en bild på mej :)

2007-08-10 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback