Fruktansvärda Mössor o fin besök!

Hellu!!!!


Idag när jag kom till jobbet, hade min kära kollega någon groteskt på sitt huvud.
Och jag fick snabbt infon om att jag var tvungen att ha sa skit på mej jag med!
Små fruktansvärda små kock mössor, med ventilations nät. Fy farao!
Vita hos oss, och röda små tomte mössor på A-dong. Donatello fick åtminstonde svarta!

Fy fan säger jag bara!!!!!
Undrens tid e fan inte förbi. Jag var tvungen att ha den på mej.
Lågt. Lägre, myckte lägre än Glocalnet.

Ja ja, här kommer lite bilder från dagen på Birsta foodCourt:
(Som vanligt, klicka för större bilder!)

  
JenniPenni/Kajser steker köttfärs. (Med fruktansvärd hatt)

  
Min kära kollega Magnus. (Med fruktansvärd hatt)


Ninis på väg hem, (utan FRUKTANSVÄRD hatt!)

Imorgon e det dags för vårat personal möte, Del 2.
8.15, där rök min lilla morgon skönhets sömn.

Idag innan jobbet ahnn jag med en liten IKANO sväng! Hittade en ny, heeeelt underbar butik som hette Monki! Angelica lär vara ny stammis där. Köpte ett svinläckert linne. Eller ja, trycket var precis min taste! =)




Sedan idag på jobbet dök min gamla kära fd kollega och vän upp!
Mycket trevligt och vi bokade genast en kvälls dejt hos mej!
Snackat lite skit och bara varit!!!
Kram på dej min Vackre Veronic!

image88


Min sambo var i väg idag och skulle provköra/köpa en dirtbike!
Han passade dock på att kombinera ett kundbesök samtidigt, två flugor i en smäll.
Dock skrattade killen ihjäl sig när Fredde ville komma och provköra en dirtbike i HugoBoss-kostym!
Ha ha en synd för lé Gods!
Finns bara en som du, och det e DU!


Och tack Nina, för att jag slapp hacka ett enda sallads korn idag!
Fanns tillomed över när dan var slut. Myyyyycket underbar och myyyycket uppskattat av en sliten råtta.


Puss och kram från det gula huset!
image86



Kommentarer
Postat av: BRodeR

OMG, värsta mössorna jag någonsin har sett !!! Dom Vita såg ju helt väck ut! Inga bildbevis på Fredde i hugoboss kostym körandes dirtbike?! =) Frekkt mönster på linnet!

2007-08-17 @ 03:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback