Jag presenterar ett:





image76



Tänkte visa lite närmare hur jag bor!

(Som vanligt, klicka för större bilder, mina friends!)



Vi börjar utifrån med det gula huset!






Detta är min trädgård






Det här är "utsikten" från nedsidan






Detta är köket






Lé Livingroom
(Jag vet, bilden blev grymt mörk o suddig)






Badrum uppe
(Med våran underbara jacuzzi, me love it....)





Vårat sovrum
(Detta rum har jag renoverat om själv! Valt tapeter och satt upp, skruvat och målat! Vart riktigt nöjd!
Det e min kissekatt Bäbis ligger o slappar!)







Spelrummet
(Här huserar våra fem flipperspel. Min sambos älsklingar. Han putsar, fejar och renoverar!)




Kastar in två bild på min kisse med, Bäbis
(Tillhör väl huset, va? He he he.... Har en till oxå, Felix, men hade ingen bild)

  






Har hoppat över lite rum, men tror jag fått med det viktigaste!
Missade vinkällaren, men nu får det vara nog med peeping! Heh...



Hoppas ni gillade mitt hemma-hos special!
Ni är lätt välkommna på en kopp kaffe, eller ett glas vin på ljugarbänken
Ni vet vilka ni är...


Det var allt för idag från my house!



Kram från fröken
image73


Kommentarer
Postat av: jenni

Japp mkt nöjd, mkt nöjd. Nu vet jag hur fröken bor. Ska införa en hemma hos J special jag oxå, men tiden finns liksom inte till just nu. Syns imorgon min kära Rolf, Kaj börjar återhämta sig lite smått nu så humöret har blivit stabiliserat.

2007-08-15 @ 22:00:30
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: BrODer

Haha, du tog ju lätt kort på dom "bästa" ställena.. Inte ett enda dammkorn.. ALLA schampoo, balsam flaskor står prydligt uppställt.. illa! :)
Photoshop... ! =P

2007-08-17 @ 03:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback