Kärleken till Kaj och Delta bad

Hej o hopp!
image33


Har haft några blogg fria dagar nu, mest pga av slapphet!

Har haft 2 dagars ledighet, verkligen välbehövt. Skönt, men känner mej inte suuuuper utvilad än då.

Gjorde dock ingenting då jag aldrig varit med om lugnare dag på jobbet!

Nästan inga matgäster alls.


Har dock haft diverse tidsfördriv för oss ändå. (Jaförutom att städa det som redans städats flera gånger dåe...=)


Vi startade en brev växling mellan köken. Två stycken homosexuella män, Kaj och Rolf, uttryckte sina överväldigande känslor på diverse kvitton och servetter.

Deras passion för månskens promenader, kajaker, havet och kebaber.

Riktigt trevligt. Dessa fina kärleks brev pryder numera insidan av mitt skåp.

Så hädan efter kommer varje jobb ombyte prydas av passion och kärlek, heh..heh.


Här är en annan bild på ett tidsfördriv på jobbet, eller ja, han uppkom under en lunch.

Hälsar kollegorna välkommen till jobbet, med en bit deg och lite socker Heh, fast såg idag att det var någon ond själ som avlivat honom....Vilken grym förlust.....LOL


image26


Dessutom när man kom till jobbet i dag stoood det et stoooort paket framför mitt skåp!

Fick två heeeelt underbara tekoppar med påfåglisar på, av Jenni, thank you Honey Bunny, Kaj!

Till Jenni och Kaj, Från Angelica och Rolf:

image27


 

Den lediga gårdagen bestog av bad. Åkte ut till deltat med min gamla kollega Maja och hennes pojkvän TonyTiger...

Riktigt trevlig, fast sedan åkte vi o käka Pizza och drabbades av tillfällig magsjuka, både Majsen o jag. Inte så kul.


Here is the Delta:
image28image29



Och My Majsen poserar!!!!

image30


 

Var dessutom in och handlade en present till min käre storebror, som fyllde år i fredags! Perfekt tycker jag, men kan inte skvallra här eftersom han antagligen kikar in här.....

Men ett bra val av Angelicon.

Sedan ägnade jag kvällen åt att försöka flasha om min nyinköpta PSP...utan framgång dock, men döda många timmar hah ha...Blir nog så att F lämnar in den istället.

He he.


Har ju lovat att jag skulle lägga upp en bild på min Loverboy.

Här kommer ett fint exemplar n'är han är i god form. Från Åsele, dag två icke nyktert, men kul.


Puss på dej snyggo:

image31



Skönt att komma till jobbet när allt e ordnat och fixat....kung att man har dej Ninikus.

Ordning och reda, löning på fre...eh..Ja.

Kram på dej oxå....


image32

Well well, kärlek ligger i sängen och väntar med en bra film...så...

Något jag glömt? Antagligen...

Klart slut från the Gula Huset!

Weeehhhheee!

image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback