Ledig dag me fylla o bad

Yoooo!


Idag har jag haft en 3vlig ledig dag!

Dock utan sovmorgon och vila, som planerat!
Tiger väckte mej tidigt, sen drog vi iväg ut till Birsta City, kunde inte låta bli o kika förbi The One And Only FoodCourt! Såg heeeeelt annourlunda ut från " the other side" Flikkorna såg ut o jobba fiiiinos!
Creds!

Köpte en påse godis åt Nina så hon skulle bli på bra humör utifall att Bear(naise)2 inte skött sin första dag =) *LOL*
Ha ha...

Sen drog jao o lill Tiger till Hopp Borgen,
Hoppa, hoppa hoppa.
Slut.

Sen så kom mina svärföräldrar ner till Sundsvall, och efter ett SVIIIIN kallt bad uppe i Ortsjön kom jag hem och rådäckade. Somnade och sov en timme eller två.
Höll på o missa middagen. Blev väckt i lagom tid till middagen.
Skvallarade lite med min svärmor och drack lite cider.....
Efter middagen svepte jag några ölisar, blev i fin form och fick ett 333vligt samtal av min Idis!!!

Så nu e Idids B här.

Druckit Vinos, Ölos och Kedjerökt på ljugar bänken, om man får citera Jenni.... He he he.....

Ja o Idis nu...............
image8



 This is my house, sitter på bron med idis..eller ska man kallade det "ljugar-bron"?
He he....

image9


Jao förresten, igår färgade jag håret randigt..he he, ja blonda slingor typ...
Men dom vart inte rå blonda, lite mer röda nyanser, för att jag inte vågade/orkade vänta läääänge nog.
Dum bra va?

Imorron har jag sov morron till 12.45, härligt med tanke på dagsformen =)
Vi ses då Ninis, o kör järnetm hoppas du hackat allt.
Blä!


Dagens samtal inklusive dagen citat:
-"Kalv djävlen var dö, ko och o djäveln var fan va ute efter mej! Så jag gick in i skogen, hämtade en påk, slog ´na upprepade gånger mellan koögona". Då vart hon ´lugn."
-Idis

image10


Dagens SMS:
-"Nu var grannen här igen! Värsta STALKERN! Han ville se på film"
-Brorsan

image11

Over and out, dagens ´saker gjorda.
Me like. Livet, Ledigheten och Castle Lager.
Och Älskling.

Hörs imorron!
Sääääg...Tjejenien, Puss!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: jenni

Vill inte spräcka din illusion om en längre sovmorgon, men vi börjar 11.45 inte 12.45. Hade även jag en najs kväll med ölisar :D

2007-08-02 @ 08:12:08
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: Dala

Haha, diggar att du har tagit efter min "snack" som - Vinos, Ölos... =) Vill oxå sitta på ljugarbron, här funkar de ju inte vara iaf, har haft besök av grannen 3-4 ggr idag kanske... 2 ggr medans farsan var här, OMG!
Kul iaf att läsa din blogg :)

2007-08-02 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback