Selånger och lugna dagar

Hallojse!


Haft två dagars ledighet från jobbet, har känts heeeelt underbart!

Slutade tidigare i lördags, fanns typ noll att göra. Gick en sväng med Jenni på Ikano.
Åkte hem sedan och tvär somnade och sov till nästa dag dvs. nästan 17 timmars sömn!!!!!

Jag det bör väl vara ett tecken på att jag varit ganskla trött och haft lite sömn att ta igen =)


Igår söndag, gick jag och Jenni en sväng på selånger.

  

Åkte lite karuseller, spelade på dumma boll-lotterier och köpte lite jox.

Massa strumpor och en drömfrångare.
Fått lite drömfångar instruktioner av Jenni nu, så vi får se om man sover nå bättre nu.

Vann en ful gul gris.


Och fick en blinkade tuss av Jenni.
Han heter numera Kaj och bor i en ask. Han är inte snygg.






Idag har oxå varit en lugn dag. Tvättat soffan och grejjet på hemma.

Ringde runt lite och försökte få nån att åka bada med mej.
Utan framgång.

Snyft.


Idag kom lillkillen tiger hem. Skojjigt, leka lite och spela lite tv spel!

Sedan käkade vi en stoooor taco-middag.



Skönt med lugna dagar. Uppskattar dessa mer och mer.

Är det för att man blir äldre, eller är det helt enkelt för att jag är grymt trött?


Kramar från det gula huset!

image91


Kommentarer
Postat av: BrODer

Synd att jag inte kunde haka på & bada idag =/
Får ta det nån annan gång, om det inte blir under sena sommaren så får det väl kanske bli i nån isvak under vintern, bangar inte att bada om jag är ledig & inte sover :)
GRRRRYMT ful GriS! ! !

2007-08-20 @ 22:15:51
Postat av: jenni

Ursäkta men jag måste påpeka att jag fick då inget telefon samtal om nån form av badning, även att Kaj satt här ombytt och redo.
P.S du glömde att skriva Disco framför Kaj (bollen)

2007-08-20 @ 22:26:23
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: Nina

Synd att vi inte jobbar lika alla tre,fick jag oxå va med och hänga =/
aja det räcker med att träffas på jobbet ;)
Hahah!
KRAM

2007-08-20 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback