Haj haj Piray


Igår tog vi mopederna o fräste iväg.

Körde över bergen förbi Kamal och stannade vid Surin beach.

Riktigt mysigt!

En bit ut i havet låg en flyt brygga.

Tog mina små spaghetti armar och simmade som en tok.

Låg sedan där o solade och tittade på akvarie fiskarna som simmade omkring.


Idag har vi legat nere på beachen i Karon, mysigt.

Pipsand och sandkrabbor.


Jaha FC.

Diskisen sköter ej sitt jobb?

Vem kan det vara?

Kan man gissa?

Ge mej en bokstav?

Ska bli intressant o höra lite skit sedan, antar att vi får ta en uppdaterings-kvälls-rapport alá longtime.



Love you all.


Inte länge kvar innan jag kommer hem.


Puss o kram, från en vit gam.


Angelican

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du kan få en bokstav iaf som ledtråd...D
Många i personalen vill ha bort henne så fort som möjligt...Bettan försöker hitta en annan så länge.
Hoppas du och fiskarna trivs som "fiskar" i vattnet och ja,du kommer snart hem till oss.Jag och bebisen väntar på Dig,kajser oxå =)
Jag har mkt att berätta bla..Bettan har haft lite och säga om salladsbaren,mösstvång..ja du vet,en hel del hahah!
JÄTTEFIN väska du hittat åt mig!!!!
Blev superglad! =D
Ha det göttis !
Nina

2007-11-22 @ 17:10:06
Postat av: Kaj

RoLF, mY KebaB is LOngINg fOr yOu.
Soon yoU bE hOMe And OrDbAjsAR WhiT mE.
MiSS U mY FrIeNd!!

2007-11-22 @ 21:40:24
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback