Jimmy Choo

Jag har kopt en vaska!
Jimmy Choo.
Riktigt nice.
image274

Kommentarer
Postat av: Kaj

Bara lite avis på rolf :(
Nej nu får hon fan se till att komma hem, för jag saknar dig som satan!!

2007-11-18 @ 08:42:43
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: Nina

SNYGG VÄSKA!!!!
SJÄLV så får man väl åka ner till sthlm och köpa den där förbannade Gucci väskan....
Fast personalen är snorkiga där =/
Festen var jävligt roligt,jag har headbangat med sångerskan och har nu hemskt hemskt ont i nacken,tur att Linda styr rodret idag på jobbet.
Saknar Dig! kRAM KRAM KRAM
Nu ska jag äta smörgåstårta o dricka julmust och sen gå och sova igen hahahahahhaha!

2007-11-18 @ 13:40:00
Postat av: Kaj

Kan inte damen kika om hon hittar en cloe väska där borta, varit så sugen på den länge länge. En paddington padlock (helst vit) Så får hon dollores av mig när hon kommer hem. Kram kram

2007-11-19 @ 08:21:15
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback