Sawasdee!

Rapport från Thailand, mina vänner!!!!




Här är allt bra, eller ska jag säga underbart?
Ingen stress, jäkt eller jobb!
Bara vila, sola, bada och dricka.
Mmmmmm....




Fast andra dagen skaffade jag mej en rejäl bränna.
Lite för mycket....
Neon röd och känner mej lite sårig.
Så har spenderat en dag inomhus, absolut inte vad man var sugen på.
Men men.
Man underskattar ju lätt solen här.
Var bara nån timme på stranden, mulet väder. Solen sken ju inte ens!
Ändå blev jag en grillad kräfta.


Men men. Kall öl, fruktansvärt god mat.
No Complains!!!!

Kramar från mej, och familjen.


ANGELICA

Kommentarer
Postat av: jenni

Roligt att höra att du har det bra, vi saknar dig mkt här hemma i kylan. Allt går bra på jobbet och privat. Väntar på ett kort!! Många kramar!! Glöm inte bort att smuggla med dig en finger apa

2007-11-07 @ 11:22:39
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: NINA

Hej gummsan!
Här är det kallt och kyligt.Verkar som du mår bra därborta i Thailand.
Det funkar någorlunda med Linda,men hon behöver slipas lite mera om hon ska bli power-tjejer som oss ;)
Hälsa Tiger att han ska passa på att äta mkt thaimat!
KRAMAR I MASSOR!!
Här är min adress för vykort vill man ju ha!
Nina Vängberg
Riddargatan 5A
865 45 Sundsvall

2007-11-07 @ 20:24:32
Postat av: BRodER

Trevligt me lite info, men visste de mesta, förutom att du dricker öl, får du verkligen göra de?! ;P Securitas hälsar så mycke oxå :D

2007-11-08 @ 01:57:03
Postat av: ScarySnary =)

Hallå! Tänker massor på er! Hoppas ni har det toppen. Saknar er!!! Hoppas vi ses snart. och hoppas på ett kort jag med =) Pussar och kramar Carro Barro Snarro Scary Snary

2007-11-08 @ 15:53:54
Postat av: Nina

Nej nu faen fa du komme hem!
Mcdonalds har ju börjat servera köttbullar ;)
Ha ha..kanske vi borde ta och göra me`,eller tror du alla hambuger-lovers blir sura då? Ha det super !! kram kram kram kram

2007-11-09 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback