Shopping!

Hej hej mina snuttar!

Igar var vi antligen ivag till Freedom Beach.
Har ser ni hur det ser ut och baten med....

image275


Tog en longtail boat tillsammans med nagra icke sa talfora danskar.
Vart forst lite besviken eftersom jag hade vantat mej nagot som ett klipp ur the Beach,
lixom i stort sett ode, utan parasoller och folk.
Men efter ett tag sag jag skonheten i stallet.
Klippor, lang vit strand.
Eremit krabbor sprang omkring overallt, och stora akvarie fiskar: size stekpanna, som at ur handerna.



Skitmysig dag! Verkligen!
Klattrade upp for en lang sten trapp och Fredde skakade en massa palmer och knackte kokos notter!!!!
Survivor inspirerat dar inne i djungel uppe pa ett stor berg med djungel ljud.
Whooarrgghh!
Weheee!





Idag har jag shoppat!
Kopt en Chloe vaska till JenniPenni!
Tror det blev ratt, fruktansvart snygg iallfall!
Ska se om jag hittar Ninics vaska med!





Nu ska vi ga ut och ata lite mat.
Hittat en arabsik restaurang med skitmysig inredning.
Vattenpipor och mysiga kuddar och gardiner.

image278 




Puss
och
kram
fran
Thailand.

Snart kommer jag hem.

ANGELIcusi!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter så härligt =)
Jenni blir nog glad för väskan,och jag hoppas du hittar "min" väska med =) he he,fejk är vi ju allihopa =)
Kom nyss hem från frissan..så en ny Nina får du se på tisdag =) Puss!

2007-11-19 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback