Thai part 2

Här i Thailand har vädret börjat rycka upp sej o vi har haft ett par riktigt sköna dagar.
Kommer dock alltid ett litet morgon regn, innan vi drar ner på beachen.

Vi gör absolut inte mer än vi måste och börjar känna mej hemma i den thailändska atmosfären.

Käkar på intressanta restauranger för småpengar.

Dricker öl och cocktails tills jag för första gången i mitt liv får nog, he he he....

Små shoppar.
Fast har verkligen inte hittat så mycket som jag brukar.
Fredde har köpt mycket. Typ 6 par jeans och några skor.
Har hittat en Abercrombie hoodie och ett par skor.
image257
(Typ som denna. fast en grå/brun och lite annorlunda logo...)




Det var ett par dagar som jag såg ut som en panda.
Eller ja, en tvärtom panda...
Och då skojjar jag VERKLIGEN inte!
Solade en halvdag med stoooora solglasögon på mej, tänkte inte så mycket.
Ha ha.
Neon vit runt ögonen.
Från ögonbrynen ner till kinderna.
Inte snyggt.

image258


Ja mina FC vänner.
Hoppas jobbet går bra utan mej.
Riv inte stället utan mej.
Ninics, take care of the baby.
Kaj, the man, dej saknar man.
Hälsa alla andra.

Önskar jag kunde bjuda på lite bilder från the adventures of us, men datorn tar inte minneskort.
Kommer kanske sedan när jag orkar gå förbi nåt internet café.



Kramar fån Angelicus, Thailandicus, Phuketicus.
PEACE!



(PS. Jag har jagat kraboor och klivit i elefantbajs.
Hittar knappt några fingerapor men en hummer större än en hund har ja sett.)

Kommentarer
Postat av: jenni

Ha ha, äckligt med elefantbajs. Definera "knappt några fingerapor" Du vet väl att endast en räcker. Saknar dig!

2007-11-11 @ 11:50:28
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: brOder

BAhah, hoppas ni tog en bild på när du såg ut som en panda! =) Här har de börjat snöat igen, har blivit nån centimeter nu iaf, hoppas de stannar nu! Stilig tröja, äre päls i hela? Frekkt isf!

Haré så king! De har jag iaf, me jobb å sånt..weioo. :P

2007-11-11 @ 13:05:42
Postat av: Nina

Tjenare beachpandan!
Jo det funkar bra på jobbet,men det är klart jag vill ha hem dig så fort som möjligt =)
Salladsbebisen saknar Angelicus,he
he!
Och jag med förstås =)
Elefantbajs? Måste vara mycket stor och hemsk hög urk!

Ha det fortsatt härligt!
kRAM KRAM

2007-11-11 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback