Uggel infektion och BMW tok

image251



Hej hej o halloj i stugorna!





Idag har jag varit ledig o bara tagit det lugnt!
Min kära väninna Veronica har varit här, och vi har druckit så mycket kaffe o surrat så mycket gagga!!!

Längesedan man träffades och mycket strunt som inte blivit sagt!
Skönt att vissa vänner finns kvar fast man inte hinner träffas så ofta, eller inte pratas vid så mycket nuförtiden..

Me like u alot Villyvonken.


image246




-----------------------------------------------


Jag och Jennin ska gå en sväng på BIKBOK S invigning imorron
och fynda då det e halva priset i butiken den första timmen...
Nice så här vi löning!
Dock så blir det då inte så tvär mycket shopping, eller ja, jag ska FÖRSÖKA....
....då Thailando resan närmar sig med stooooorm steg!
Save yourself and your ekonomi, fröken Dahlström.


-----------------------------------------------

Det jag ser mest framemot just nu här närmast är nog lördagen,
då Ackis och Jenni ska komma o käka middag och ha lite "sleep over"!!!
Riktigt trevligt!
Äta, dricka spela, sova. Wehe he he he!

-----------------------------------------------

Och idag har en av Kitt bäbisarna öppnat ögonen!
Riktigt söta små blå ögon som kikade tillbaka på mej genom päls och fräs.
Dom uppskattar lixom inte riktigt och bli uppplockade och petade på ännu, he he he.....


image249



-----------------------------------------------


Fick mej ett gott skratt alldeles nyss!

Min kära Sam Bo sitter och kollar ganska mycket på lite sköna åk.
Allt från bilar, motorcyklar och fiddys.

Mitt i allt ropar han på mej och säger att han
har hittat det tuffaste tuffaste man kan ha i moped/scooter väg.
En sån måste bara jag ha till sommarn och köra till jobbet me! säger han!!!

Ja så jag kikade och kunde inte riktigt hålla mej för skratt!
 
He he..

En BMW C1 scooter!!!!
Med spaceframes!
Ha ha, ja jag säger då det.

Man kan ju lixom inte låta bli och tycka att den är lite tuff och annorlunda.
Iofs så har jag ju körkort tills dess. Men men, kul grej.

Kolla in:


     

Vad tycks?
Skulle du vara sugen att sitta bak fröken Kaj?
Vrooom Vrooom!!!!
LOL!


-----------------------------------------------


Sedan  en sjuk grejj!
Jag har börjat gilla en låt jag inte borde gilla!
Typ!
Eller ja, det e lixom så himla olikt mej på alla sätt!
Ja, alltså, den är inte bra, men den har verkligen fastnat på mitt huvud och jag blir
lixom glad och sjunger med för full hals varje gång den kommer på radion.
Jag vet fan inte varför.
Varför Magnus Uglla har du förgiftat mitt huvud? Min musik smak och min hjärna?
Jag skall nog få bort dej ditt as.
Här blir du inte långvarig.

"Du e för fin för så fula killar.
Du är för fin för det Thrash du gillar!
Sluta upp att kasta pärlor åt svin!"


Men texten e fan najs och dusch sångs vänlig, håll med.

Kolla in
http://www.text.nu/musik-video-lyrics/magnus-uggla-parlor-at-svin.html

Feminist Uggla dansar vidare............
Och nej, inte Carolin af Ugglas, LOL!

-----------------------------------------------



Så imorgon är det återigen "Return to the Foodcourt"!

image250



-----------------------------------------------


Kramar från katter, Angelicus, Fredricus och Tigrus

image248

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback