Fjupp o Fjopp!

Hallojse!


Lugn dag som fan på jobbet!
Jag och Steffe har lallat runt, men har fått en massa städat.
Fräste hem på svarta hingsten och anlände hemma strax efter 20.00!

Börjar fan bli riktigt kallt ute nu.
Ska införskaffa mej ett par ordentliga handskar så man kan mopeda sej till FC ett tag till....
Och fan vad mörkt det börjar bli dessutom!
Var fan helt bäck svart idag när man kom ut!!!
Slut på El sommario....
image201
*Bruuum bruuum vroooOOoo00oom*  (Kaj där bak......)


===================================


Jag har bakat en egen pizza idag. Gick en snabb kurs hos Hereschz, och kom undan med halvgodkänt.
Halv ful vart den och smakde inte alls lika bra som vanligt.
Bara för att ost e gott ska man inte överdriva märkte jag.
Ha ha....drunknade fan i ingredienser.
image203



===================================


Min sambo har opererat bort en arm infektion idag, så jag ska gå upp och pussa bort det onda nu...
Stackars, febrig o ledsen..



Kramar från det gula huset!

image202

Kommentarer
Postat av: jenni

Ja den där kaj verkar vara en liten minigris he he.

2007-09-20 @ 08:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback