Idag har jag upplevt:

image206





Idag har jag inte haft roligt på jobbet.
Stressigt och mycket otrevliga oförsående kunder.
Dessa dagar får mej ibland att fundera vad man gör på denna Foodcourt egentligen?
Känner mej smått omotiverad o unken.
Men älskar mina kollegor.




image208




Sitter förresten och små kikar på andra jobb.
Man ska ju vara öppen och oinsnöad.

Finns ett mycket trevligt jobb på barnens hus jag skulle kunna tänka mej....hmmm...
Va fan, även om man älskar restaurang branschen kan man fan inte jobba med detta livet ut.
Alla som är restaurangare vet vad jag menar när man skulle vilja komma ur branschen ibland.

Känns dessutom att hur hårt man än jobbar är det lixom ingen företag man kan "klättra" i.
Utan jag står där jag står hur hårt man än jobbar.

Egentligen skulle jag vilja omskola mej lite. Plugga.
Men till vad?
Den dagen jag vet vad jag vill bli. När jag "blir stor", he he he.
Då ska jag söka mej in på någon trevlig yrkesutbildning.

Men som sagt, det e ju grymt dumt att utbilda sej om man egentligen inte riktigt vet vad man vill.
Man kan ju inte studera för studerandes skull.
Så billigt och lönande e det ju inte lixom.

Vi får se. Skickar iväg lite ansökningar, det förlorar man ju inget på.



image209




Idag har min kära sambo varit bort och köpt en dirtbike!!!
En 200 kubikare, roange och grymt fräsch och snygg.
Tuff!

Hoppas bara den kommer till andvändning och inte bara står o samlar damm.
Men det blir säkert kul!

Kika in!







image210




Min mobil har kaputta sej en längre tid....

Lämnade in skiten idag på Telia.
Likabra medans man fortfarande har någon garanti kvar.

Så nu har jag F:es gamla mobil.
Inte tvär gammal men inte så kul ändå.
Inte som jag e van vid.
Och inget minneskort i den heller. Snyft.

Men det e ju bara 10 dagar.
Miss u Svarta Plingen, he he he.....




image211




Imorron ska kanske  Jenni, The Kajser kika förbi det gula huset....
En sista halv-gräs-änklings kväll innan Akkicus kommer hem.
Mysa o snacka skit.
Om inte damen e helt kaputt efter har jobbat tre pass på raken =)




image212




O idag har Ninicus varit unken.
Mått lite dåligt.Pms-Bejbie.
Kramar till dej gumman, hoppar kvällsrapporten märkte jag!!
Det e rätt. Bädda ner dej med choklad och filt och lite Ponny-Love.

  (Leave her alone!!!!!!!)



image213



Vänliga hälsningar från det gula huset.

Angenämt.

Kul..

Trevligt.

Tillfredställande.

Slut
image207




Kommentarer
Postat av: nina

Hej tjejen!
Haha,jag ber om ursäkt för mitt otroligt mensiga humör =) men du är ju lixom jag tjej o förstår mig nog mer än Stefan gör,hehe...
Jag hoppas söndagen går bra iaf och vi telepaterar imorrn =) Jag älskar dig oxå min bcf-kollega !
STOR KRAM!

2007-09-22 @ 21:44:07
Postat av: jenni

Stackars äckliga "katthuvud-på-ankfötter" Bland det vidrigast jag sett. Usch!! (fast skulle ändå kunna tänka mig en sån stackars sate... he he

2007-09-26 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback