Trött och tjock-slapp

image198


Idag slutade jag vid 17.00. Pyste iväg o handlade grymt mycket onyttigheter.
Godis, choklad och dricka.
Kom hem, gjorde noll nytta, utan gled bara ur kläderna o in i en morron rock. Sedan under ett täck o kikade på Children of the vorn.
Bara legat o tjockat mej, jäst o möglat.
Skönt.


 image197    Foodcourt info 1.

Har känt mej måttligt Foodcourt-less idag.
Var inte alls på mitt bästa arbetshumör.
Kan behöva två lediga dagar nu.

image197  Foodcourt info 2.
Magnus har fått sparken och jobbar bara sina två veckor ut nu.
Blä, blä blä och usch o fy.
Kommer o sakna han. Min blonda racer stekare.
Snabb o snäll..Things won´t be he same without u..
Istället kommer det en polsk  stjärna" den 26:e
Alltid lika roligt o jobba med folk som varken kan engelska eller svenska.
Brukar ju alltid bli så rätt och lättsamt. Yeah right.

image197Foodcourt info 3.
Precis när jag skulle hem idag så önskade jag Jenni en trevlig ledig dag imorron.
Hmmprf..
Ledig? Svara hon.
Ordinarie måste ju hoppa in när extrisarna inte kommer.
Oh fan, tänkte inte så långt. Och för det andra. Ingen har enss bett eller frågat mej om jag vill/kan jobba imorron på min lediga dag.
Beatrice kommer ju inte...hon har ju sköldkörtlefeber/har flyttat..he he he.
Jag har inte en aning om hur Ninicus ska kunna jobba ensam under förmiddagen med Steffe?
Hoppas det går bra, eller så har väl antagligen hövding Elisabeth en lösning.
Ett litet ess i rockärmen kanske?
Ja för mej har hon då inte frågat.
Antar att telefonen ringer imorron.
Så får vi se om jag e på "gå-bort-humör".
Så länge man inte bara tas förgivet lixom..


-------------------------------------


Saknar min bror som fan. Man ser han
typ aldrig nuförtiden.
Och inte heller snacka vi lika mycket som förut.
Tråkigt. Min beeeeste veeeen.
Glöm mej inte!

image195



-------------------------------------

Och igår när jag klev ut från jobbet o skulle sätta mej på svara hingsten för o pysa hem var det  någon dålig stjärna som försökt stjäla han och brytit söner tändningslåset.
Måttligt jävla skit jävla onödigt. Så svår startad var han.
Men när jag väl tog mej hem så micklade Fredde Grädde lite så nu fungerar det bättre.
Men som sagt. Snuskigt onödigt.

Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg!



Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg! Arg!


-------------------------------------

Idag blir det grymt tidig säng. Dvs typ nu. He he..
Med en film.
O min karl.
O min katt.
O en skatt.



Kramar från det gula huset.
image194

Kommentarer
Postat av: BrODEr

Baha Children of the vorn? Låter som en parodi av Children of the Corn =)
Glömmer inte bort dej, ska bättra mej & höra av mej mer!

2007-09-16 @ 07:08:56
Postat av: Nina

Hej!
Vad bra att du har uppdaterat dig lite =)
Hoppas dagen varit skön..Stefan ochj ag har haft lugnt.Får se om Magnus kommer imorgon annars så får Steffe hoppa in (!) ringde förut men det var upptaget =( Ska umgås med Ponnyhästen nu,ha en skön dag till imorrn =)
Kram kram

2007-09-16 @ 19:02:07
Postat av: jenni

Å min Angelica har uppdaterat sin blogg :D
Det tycker vi var ett alldeles utmärkt initiativ från hennes sida ;)

2007-09-18 @ 07:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback