Uppdatering


image187


Ja, det var ju ett tag sedan man bloggade.
Man kan väl kalla det blogg semester va?

Vart bara så jag inte skrev, och sedan hade det gått så långt tid o hänt så mycket, så då orkade man inte skriva bara...
Men nu e det skärpning.
Återigen kommer detta vara en aktiv, uppdaterad och trevlig blogg!

Dock kommer det inte vara lika mycket foton (bara för ett tag...)
Min mobil telefon har börjat kajka ur och vill inte spara nåt till minneskortet och man kan ju lixom inte teleportera saker in i datorn.


På jobbet fungerar det mesta som vanligt.
Och när jag säger som vanligt, så vet de flesta hur jag menar då.

Ja...och vad har hänt mera?
Jag har haft en riktigt trevlig utekväll med Idis!
Hon bjöd på middag på Oscar, och sedan gick vi en sväng på stan.
Drack got vin och någon drink!

Sedan har jag varit gräsänka i två omgångar nu.
Min kärlek har varit bortrest. Tomt.
Men Jenni, min Kaj, har ju oxå varit gräsänka.
Så då har vi passat på att vara Gräsänklingar tillsammans =)

Hon har sovit hos mej i två nätter och jag hos henne en gång.
Vi har bara myst och varit tjocka tillsammans.
Ätit onyttigt, godis, pizza snacks och druckit lite öl.
Bada bubbel, snackat skit och sett på film.
Riktigt, riktigt trevligt!
Längesedan man kände så...
Tjejkvälligt lixom!




Eller ja, så trevligt man kan ha det utan sin livskamrat.
Klart jag saknat dej min älskade....


Och förresten, Min sambo har fyllt år!
Köpte en svintuff Cruiser cykel!
Söt va?







Ja det var allt för idag. Går ju inte o skriva om allt om man missat så mycket!
Lovar o hålla ställningarna framöver, så överge mej inte!




Klart slut från det gula Huset!!!
image190

Kommentarer
Postat av: BrODeR

Klart ja inte överger din blogg!

2007-09-14 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback