Usch o fy, less Angelica

image199


Känner mej inte alls på mitt charmigaste humör idag.
Känner mej allmänt risig, oglad och knäckticus.
Som jag sa idag på jobbet:
-"Jag har förlorat min Spirit"
Så känns det åtminstonde.

Bytte pass idag med Ninis, eftersom hon skulle till farbror doktorn, så jag fick sluta tidigare.
Åkte hem i stort sett direkt o bäddade ner mej...
Legat tills nu, och ja, bara varit tjock.
Och ömkad.

Hamburgare har jag iallfall blivit matad med av min äkta hälft.

Vart e mitt humör? Min Spirit? Min ork och mitt mående?

Kan det vara hormonerna som spökar för damen måntro?
Ja, just nu e det svårt o se klart.
När man inte mår som ett vacker nyponros.
Blek o blek och blekare.
En skugga av Angelicus.
Unken.


Update en annan dag med en mer positiv människa.
Förhoppningsvis?

Usch o fy och blä
från
det
ljummen gula huset.

image200

Kommentarer
Postat av: BrODer

Hade typ tappat min spirit ja oxå efter semestern, var ju inte direkt kul att börja jobba & sova & jobba, men nu har den kommit tebax, så oroa dej inte. Den finns där någonstans.. kanske under en buske eller sten..

2007-09-18 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback