Mystisk kväll...

Knock three times, to make contact...
Seance...

[To quote The Addams Family ]

Ikväll har jag varit på en liten seans, mycket mycket skumt.
Vad ska man tro?
Fick antagligen kontakt, men man är ju lite skeptisk.
Ska sova på saken och fundera lite, så kommer det en update inom kort..

image354


Och apropå rökning.
Igår kväll när jag skulle ut ta ta en natt cigg, tittade jag ner i paket..hmm...vad kort o hårda o skumma de ser ut?
Hmm??
Min sambo hade bytt ut dem mot choklad ciggaretter. Ha ha.
En guldstjärna till åt dej bejbie!
image356

Weelll...
Kram och godnatt..


image355


Kommentarer
Postat av: jenni

Ha ha, han är ju hur rolig som helst.

2008-04-06 @ 06:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback