Fika på Barista


Idag har jag varit på Barista med Veronica.

Sjukt mysigt att sitta i den lilla kokongen när det regnade ute...
Kedjerökte med en kanna kaffe och en massa ordbajsande.

Mysigt, det var ett tag sedan =)











Sedan gick vi på Zara och hämtade ut  den klänningen jag ska ha på den röda festen =)
Me like =)
Så desssutom The Shoes Of My Dreams!

Fan vad vackra dom var.
Nog de snyggaste jag sett i mina dar.

Provade dem och det pirrad ganska rejält i magen.
Det är sån ett par skor ska förmedla.

Brr... men det fanns inte min storlek....38:orna var lite för stora....
Skulle komma en sko leverans till på Torsdag och kanske att de skulle få in mer av mina gnuttar.
Dock var det en saftig prislapp på dem, kändes jag.

Hittade bara denna bild som jag har ful lånat:

Zara svarta platå heels skor  ¤ SLUTSÅLDA ¤


Kommentarer
Postat av: Sanna E

Lycka till!! :D



vilken mysig liten "koja" vart ligger det där fiket ege´ntligen?

2008-08-18 @ 20:37:31
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Nina

SHIT vilka godingar!!!



2008-08-18 @ 21:39:50
Postat av: Nina

Dom där skorna var ju bara såå DUUU!!



Mysigt fikaställe.Där måste man ju provfika nån dag =) Puss på dig !!!

2008-08-18 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback