Sura sinnen och radio



Har känt en skum känsla av ilska vuxit fram i mig idag.



Har antagligen till stor del att gära med stämningen på jobbet...men kan inte riktigt sätta fingret på det.


Känner bara att det skulle vara så jävla skönt att klösa mig ur mitt eget skinn, komma ut och rått slakta nånting känslomässigt.


En låt tillägnad denna dag och min själ:









Efter jobbet lyssnade jag nog för första gången i mitt liv på en radio teater.

Så grymt bra, försökt hitta den o ladda ner, men finns inte än =(
Hette: En Vedervärdig veckända efter Helen Zahavis bok Dirty Weekend. (måste antagligen köpa skiten efter detta....)



Handlingen kretsar kring blondinen Bella som plötsligt har fått nog och under en veckohelg har i hjäl sex män.

Att en sån grov berättelse får sändas i Sveriges Radio, gör mej fan förvånad....
Allt ifrån att knulla folk tills dom kräktes på kalla badrumsgolv till att krossa skallar med hammare till flisorna far.

Kändes bra att höra. Mysigt tyckte jag i min sinnes stämning.
För er som är sugen på o höra vad mina öron och sinnen njuter av, så går det tydligen en repris
på söndag kl 21:00 på P1

Del 2 kommer nästa fredag. Jag kommer fan sitta som klistrad.



Sedan åkte jag en sväng med bilen och poppade gammal hård nostalgi och sög på mitt sinnes sura karamell.
Smakade skit men lät bra.








Vomit och euuwwää.
Fuck you all goodnight.



Imorgon är det en nya dag var det nån som sa...


Kommentarer
Postat av: Nina

BLIR DET KRIG SNART PÅ COURTEN?!

Jag kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-15 @ 22:36:26
URL: http://ninchens.blogg.se/
Postat av: syster läsk

Me love u long time. Kanske känns lite bättre om hon får gå på selånger och härja en sväng.

2008-08-16 @ 08:29:35
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Slakta dom...

2008-08-16 @ 08:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback