Japp, då ...

Japp, då var man inte längre 23 utan 24...
Damen har fyllt år och firade i stort sett hela sin födelsedag på jobbet! =)

Som tur var kom mina favorit stammisar med tårta och blommor, knappt ens innan ens mina kollegor sagt grattis ens =)
 (eller ska man kalla dem stammisar längre, känns ju snart som om man känner dem...?)
He he...fick en stor fin bukett orangea blommor och en fin frukt tårta av dem....

    


Efter en liten strund tassade min kära vackra familj in!!
Fredrik hade varit och "halv-snattat" äpplen av grannen och gjort en äppel paj, som han kom med......
....alldeles nybakad!


Dagen fortsatte i vanlig arbetsanda....

På kvällen kom Pappa, Sara och Brorsan...

  

Fika tårta och alla kakor jag bakat...Myste och pratade och åt tills vi storknade! =)

Lyckades även få två....TVÅ Symaskiner!!!!



Iofs, var ju det de enda jag önskat mej på riktigt!
Ska sy apor, kläder, gardiner, dukar och laga och lägga upp byxor!



Idag har jag och Freddolino bjudit hem liten kollegor från hans jobb.
Druckit lite alko, spelat en massa flipper och snackat GoJJA,,
KUL!


Och som vanligt när vi har lite och göra på jobbet roa vi oss på vårat alldeles egna och speciell sätt.....





Nu ska jag gå och sova...
Tack för uppvaktningen alla mina nära, kära, avlägsna och vackra vänner.

Love you all, alldeles speciellt!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken söt kanin det var på mms:et igår =)

Ha ha ja ni kan då verkligen liva upp när det är tråkigt! MUMS med tårta och äppelkaka !!!!

Måste skaffa mig en karl som gör sånt där för mig å...ha ha



Kram kram

2008-08-26 @ 15:30:13
URL: http://n
Postat av: Syster läsk

Vad kan jag säga. Tycker nog att jag är den snyggaste playboy bunnyn som existerar.

2008-08-26 @ 18:04:27
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback