Semestern är ...




Semestern är slut!


Tre veckor, där jag tillämpat min idols filosofi.

Skalman har jämt sagt att det är fult att skynda.


Tillbaka till livet, jobbet och bloggandet!


Så vad har jag gjort?


Den största händelsen är väl att en av mina bästa vänner numera kallas för fru.
Veronica är inte längre en Karlsson. Hon är en Larsson.


Bröllopet är det vackrast jag någonsin sett.
Hennes hår skulle kunna göra vilken Hollywood Chick som helst avundsjuk!

Vigseln var otrolig, middagen och unerhållingen var topp.

Kunde nog inte blivit bättre.


Tyvärr så upptäckte jag att jag inte hade supermycket batteri i kameran... så har inte jättemånga bilder, men hoppas att jag kan skrapa ihop några senare....

      
           

         

     






Sister and Brotherhood of the Läsk´s

Jag och Freddan har även umgåtts en del med våra numera såkallad "syskon".

Jenni Läsk och Alexander Läsk.


Blir mycket tok när man ska aktiviteta med dem.
Men det slår ju inte heller fel på underhållingen.


Ser ni dessa tokar på stan, backa eller gå åt ett annat håll om ni inte är på tokhumör.

Dessa människor är inte betrodda och jag lämar ej någon garanti för din egen säkerhet.


För det andra gällande släkten Läsk, håller dessa ovanstående, ej betrodda kvartett att anordna en fest.

En stor en.

Så dimper det ner ett rött kuvert i brevlådan den närmsta veckan.


Överväg det hela noga och följ säkerhetsföreskrifterna  och ta med så mycket ovett du kan samla ihop i din jätte hjärna...


På dessa bilder är ett exempel på en kväll som spårade ur rätt bra.
See the transformation:

      

         

     

Nånstans efter denna:
 

Fick vi för oss att gå ut.....?
HU? Tror ni det var en smart idé?
Näe...
Efter hemkomsten. 

          



Svärisar

Fredriks föräldrar har varit här ett par dagar med. Mycket surr, kaffedrickande och mys på gården. Packade även in hela gänget i min röda lilla blixt och åkte och badade.



Stockholm

Jag och min SamBo åkte även ner ett par dagar i slutet av semstern här till hufvudstaden.

Gick på grönan och åkte karuseller tills vi nästan kräktes....Kikade även in Akvarium Museét.


Jaa...vädret kunde fan inte varit bättre.

Samma dag som semstern var slut, drog ett höst väder in här över norra Sverige.

Kalla vindar och skitväder.....



Börjar kanske vara dags att planera in våran nästa Thailands resa snart?





Kramar på er alla och lovar att vara en mycket lydigare och mera uppdaterande bloggerska.



Kommentarer
Postat av: syster läsk

Jag har nästan återhämtat mig sen denna upplevelse! Observera: nästan

2008-08-07 @ 21:14:00
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha ha,ja nog har det hänt nått.

Du har ju iaf uppdaterat nu.

Fina bilder,även dom där ni verkar ha spårat ur,ha ha

2008-08-07 @ 21:34:39
Postat av: BrOder!

Såg ut som en riktigt fint bröllop! Vill även tacka för presenterna på min födelsedag! Hoppas du hade trevligt efter vi hade åkt!



//BrODeR

2008-08-08 @ 15:01:18
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej, vad kul att du är med! :D

2008-08-08 @ 15:01:36
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback