Underlig dag...


Jobbat 14 timmar idag.
Hunnit med en hel del underliga händelser ändå.




  • Haft en ett underligt sällskap på jobbet idag.
    Ett gäng vegan-bohemer med John Deer overaller, raggsockar, kängor och dreads.
    En av dem hade såå många och såå lååånga dreads att jag häpnade.
    Han fick hålla i dom för att inte trampa på dem.

    Ganska lik:




     
  • Hittat en mobiltelefon, och var såpass ärlig att jag ringde upp ägaren.
    Visade sig vara en gammal dam som hette Viola.
    Har nog inte hört en sådan lycklig tant på läge.
    Trots att det stort sett bara var skrot kvar av den....


  • Har även lyckats glömma PIN koden på min egen mobiltelefon mitt i allt och spärrade skiten.
    Insåg att jag inte hade kvar PUK koden dessutom.
    Efter ganska mycket övertalning släppte Telia-damen den till mig via telefon....men det satt lång inne.




  • När jag sedan kom hem för att byta om (mellan jobben...) så "kastade" jag väskan innanför dörren.
    Tro inte på fan om min satans jävla as katt sätter sig och pissar!
    I MIN VÄSKA!
    ?!! Huh?!
    Vafan.
    Över i stort sett allt jag äger.
    Plånbok, Make-up, kläder, kalender, prylar.
    You name it...Skott pengar på skit-djuret nu...

           

                                                                                   .






Well....

Just kommit hem från O´learys nu, kl 02.50.

Nu ska jag lägga mej och kika på heroes.
Och hoppas att morgondagen har trevligare planer för mig.

Godnatt gott folk...


Kommentarer
Postat av: BrOr

2008-12-06 @ 11:09:40
Postat av: BrOr

Oops, råkade klicka iväg första kommentaren lite väl fort! :)

Sjukt att man kan ha så där mycke dreads, ser ju inte direkt bra ut!

Snällt av dig att du ringde upp mobiltanten, säkert därför du fick PUK koden av teliatanten, för att du hade gjort en god gärning! Fast du kanske borde ha sparat turen tills du kom hem så du inte hade fått kattpiss i väskan, moaha =P

2008-12-06 @ 11:13:19
Postat av: Mia

ahaha fy fan, å kattpiss som fan aldrig går bort heller.. den lukten är förjävlig :S

2008-12-07 @ 12:32:30
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback