I Fucking MADE IT!

Klarade körkortet idag!

image333

Obeskrivligt.
Underbart.
Priceless.
Tjockt.
Njut.

Se upp på vägarna gott folk, snart e det RoAdTRip!




----------------------------------


Och så lite från ingenstans passar vi på att kasta upp lite bilder jag nyss fått.
Sent, jag vet, men Linda du var seg.

Från förfesten på juldagen med våra polska kollegor/vänner. Visade dem lite hur man festar i Sverige, tog dem senare in till krogen, till värsta haket i hela Sundsvall HA HA!



       

       

   



Well, nu har jag bara del två, dagens happening kvar.
Ska försöka gå o göra mej snygg nu.
Jag vill jag vill, jag vill ha detta.


-----------------------------------------

Sist men inte minst.
Grattis Flashback, 25år.
Där bor tankarna.
Där bor tokarna.
Där bor jag.

image342
-----------------------------------------



Kramar från
image334

Kommentarer
Postat av: ida

Grattis tjejen! fan va kul! =)

2008-02-25 @ 17:42:36
URL: http://porrulla.blogg.se/
Postat av: NIIIINA

GRATTIS MIN TOKIGA DAHLSTRÖMS-TJEJ!!!
ÄNTLIGEN FÅR MAN EN TILL LEKKAMRAT UTE PÅ VÄGARNA =)
HA HA!Puss och kram!!

2008-02-25 @ 20:40:01
Postat av: BrOdeR

G R A T T I S !!!! =) Hur gick de på T-12 då?!?!

2008-02-26 @ 03:55:08
Postat av: FARSAN

Grattis lilla dotter...ta de easy i trafiken !!!

2008-02-26 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback