Asos shopping!

Hellu!

Beställde lite kläder från Asos under deras super rea!
Vart några klänningar och lite smycken.
Riktiga fynd!
Detta blev det!
Hittade dock inte superbra bilder, eftersom de är slutsålda nu....


Snygg klänning:

     




Denna är riktigt, riktigt grymt snygg på:





Längtar efter tillfälle att ha på mej denna!
Svart kedja som halterneck!






Skyhöga känns det som!
Me like:

  




Ugglor älskar jag så denna tvekade jag inte för:





Handgjort halsband av Mayaindiander.
Heter Chiming ball och har ett meditations ljud inom sig.
Unika o ingen låter som den andra.
Plingar eller, ja låter som om det regnar pärlor i den.
Riktigt kul!






Söta:




Plus en klänning från French Connection, men hittade ingen bild....




Well that´s all.
Jag är nöjd!!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

SKITSNYGGT!
trodde höga klackar inte var nått för dig ;) he he

2008-01-11 @ 22:35:35
Postat av: Angääälika

Jopp, när man går ut så!

2008-01-11 @ 23:14:20
Postat av: Kaj

Precic, som jag alltid sagt, ingen fest utan klackar. Grymt avundsjuk...

2008-01-12 @ 10:17:33
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback