Drömmar...........



Fan vad jag kan drömma skumma saker på nätterna.
Alltså inte bara äckliga, och hemska saker.
Utan verkligen riktigt skumma saker, vrickade ideér som jag undrar vart fan de kommer ifrån.
Det måste ju komma nånstans inifrån, men då måste jag verkligen ha en psykotisk fantasifull källa nånstans.

Har funderat flera gånger på om man skulle skriva ner allt varje gång man vaknar, eftersom det är då man minns det mest detaljerat och intensivt.
Ha lixom en dröm logg-bok.
Sedan kan man kanske släppa en schysst bok.
Skulle vara en blandning mellan Stephen King, JK Rownling och Terry Pratchett.
Åsedan skulle man lixom göra en DVD box, med små vrickade saker.
Får mej o tänka på Wicked little things.
Ja ja.

Hursomhelst....

image318





Igår var vi ut en sväng på en liten myskväll!
Jag, Fredde, Lill Jenni, Nina o hennes Jonny.
Var o käkade på Tandoori och gick på bio.
Såg på We own the Night

image319

Riktigt mysig, fast filmen hamnar nog inte på min topp 10.
Helt okej, men inte nog med action kändes det som.
Det e lill Jenni bevis på - som somnade. He he....




Kramar från Gula Huset.

image320

Kommentarer
Postat av: Nina

Tyckte den var ok,men inget mer.
MATEN var underbar,önskade jag åt mer,men det var nog inte sista gången jag var där så,det tar jag igen sen=)
Hoppas dagen varit behaglig och skön,vi har hat nada på jobbet,en ny/till kinakock har anlänt ikväll...
Kram

2008-01-20 @ 18:29:10
Postat av: Kaj

PINSAMT!!! Ja vad ska jag skylla på, dåligt med sömn? Dåligt med action? Dåligt med tilltugg?? Var nog en kombination av det hela som fick undertecknad att somna. Eller så var det all hetta från maten innan som slog ut mig, he he.
All makt åt tengil!!

2008-01-20 @ 20:37:45
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: madde baby!

hej lilla gumman var bara tvungen att smya in här och kika =) va härligt att ni tyckte om maten!! lycka till i morgon och hoppas vi ses på en kaffe innan!

2008-01-21 @ 23:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback