Gott nytt år!


image296

Detta är året jag gör revolt mot allt jag inte är.
Nu är det jag.
Och den jag kan bli.
image294
För fan...
image297


Första dagen på det nya året.


365 dagar tills nästa.



Det enda jag önskar är mej,
mina vänner och
min familj all lycka.

Tack för att ni finns...


_______________

Och all kärlek till Veronica.
Fan gumman, nu är det skärpning.
Krya på dej.
Lessen för det som hänt.
Puss.
image300
_______________


Bonus till min bror:
http://www.youtube.com/watch?v=OAdKrOb33Dw
Vem kan förstöra SOAD som denna?
Ha ha ha...



Gårdagens citat:

-"Visst fan ska vi ha ett skit gott nytt bajs år! "

-Ida B Larsson

image298




Over and out. Kärlek.
Moi from the Gula Hus.


image293


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!
Och god fortsättning på det nya året!
Känns inte så lockande att jobba heldag imorgon =/
Jag slår en pling senare gumman.
Ska dona lite här hemma,ser ut som en knarkarkvart här..ha ha!
Kram

2008-01-01 @ 16:33:49
Postat av: BrOder

Hahaha, början var ju grymt bra! Trodde de var "orginalet" som SOAD hade gjort en cover på ;P

2008-01-01 @ 19:04:10
Postat av: Anonym

Revolt tycker vi om!!!
I massor, massor av revolt.
Tycker alla borde revolta mera

2008-01-02 @ 17:06:47
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback