Mmmmja...

Ja, jag vet att det e mycket musik just nu.
Men va fan.
Ja e grymt torsk på denna låt med MASKINEN, vadfan lyssna på texten, den e vrickad, jag vet.
Men musken ja. Ja.JA!

Ringde just en polare, fan kul  o sitta snacka lite skit o gargamel ibland. Najs.

Har besök idag av mina svärföräldrar!
Riktigt trevligt o ha dem här, det är ju inte ofta, eftersom vi inte bor i samma stad.
Men känns skönt o ha den del av familjen samlad.
Så imorron ska vi fiora jul, ha ha!!!
Vi har ju inte haft barnen hemma förrens nu.
Och ingen jul utan barn o familj.
Så God Jul mitt herrskap.


Saknar dock min far i gänget.
Lé papa.
Vi måste dejta snart.
Ja, jag vet att vio bor i samma stad. Inte alls långt ifrån. Men ibland kan det vara svårt att ens hinna med sig själv.
Love u, puss pappa.

image303

Kärlek till er andra.

Kram

Kommentarer
Postat av: BrOder

Hoppas de blev en Bra "julafton" för barnen fast de inte kom nån riktig jultomte... Din musik hurrar ja inte direkt över.. skärpning! =)

2008-01-06 @ 14:34:25
Postat av: Kaj

Kräver en uppdatering!!!!

2008-01-11 @ 09:12:02
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback