World of Warcraft

Oh No!

Den 22:a Juni 2008, klockan 20:03.
Klev jag in i Wow världen för första gången.
Jag har länge sagt att jag aldrig ska prova...


Grymt nice, men ska verkligen försöka hålla mig borta, annars kommer man inte ha något liv kvar.







Var på Bio igår och såg M.Night Shyamalan´s nya film, "The Happening".
Skum film, men jag gillar den här typenav "ensam-kvar-ivärlden" filmer.

Mina med-tittare var inte alls imponerade, men
Iofs är det inte heller många som gillar Sthepen King´s "The Mist".
Ja förutom Tax-Jenni. Men inte heller hon tyckte om.

Jag rekommenderar verkligen denna film, fast den ligger dock inte bland mina topp 5.
Men om ni inte gillar skumma grejjer, ladda ner eller hyr.





Nu ska jag åka tillbaka till jobbet, efter fyra dagars underbar mini-semester.


Kommentarer
Postat av: emma

Va ju också där,fast såg ju bara fredde,vart va du..haha kram

2008-06-24 @ 18:16:29
Postat av: BrODer

Bra att du inte fastnar i WOW träsket! Inge bra sånt där shit.. :)



Filmen verkar ju ganska trevlig, synd bara att de inte finns nån ute i bra kvalle... får vänta ett tag till!

2008-06-27 @ 02:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback