Spelomani

Jag har återfått min TV-spels nojja!
Fan va skoj.

Just nu har jag ont i fingrarna efter att ha spelat God of War.
Sitter o fnittrar o på något sjukligt sätter finner jag tillfredställelse i att slita ut ögonen på varelser och sedan mata dem med det.
Karva ut ryggraden o sedan strypa nån med den.
Att m,ed enkla knappkombinationer skala nån. Ha ha.
I am the GOD.
image348

Har även snöat in på Guitar Hero.
Trodde inte jag skulle tycka att det var så kul!
Men emellanåt känner man sig ganska skillad och får små tankar om att man kanske skulle bli en liten rockstjärna, ha ha.
Eller ja, åtminstonde kanske lira lite gitarr.
Hobby-stjärna.

image346

Ha ha. Tack o godnatt!



image347

ANGelicuS

Kommentarer
Postat av: Din ständigt unge far

du är en kul o häftig dotter

2008-03-12 @ 22:19:49
Postat av: ida

Guitar hero... så jäkla kul!

2008-03-13 @ 11:12:46
URL: http://porrulla.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej darling!
Du är en riktig fighter du....
Hoppas bilen är snäll med dig!
ha ha!

2008-03-14 @ 19:58:58
Postat av: BrODer med lånat internet

Eyo syster! God of War äger! äre till ps2 ? Måste komma & spela nån dag å så måste sara få komma å träna på guitarhero =) Måste nog träna lite ja oxå.. men lär ju slå dej iaf moaha! =)

2008-03-28 @ 15:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback