Goodiebag by mogi

image410


Well...kikade lite på Mogis blogg och vart lite till mig när jag såg att hon lottade ut två goodiebags...

Me Want So Mucho!

Ettan innehöll blandannat Ett marininspirerat Halsband & Armband från Urban Outfitters.
Skulle vara så nice till min nyinhandlade outfit!


Kika själv på Mogi.se för o se vad de andra innehåller o tävla du med!


Men, det kluriga med det hela är att jag nu skall skriva ner 3 saker
jag skall göra detta år för att bli en bättre medmänniska,
inte det allra lättaste uppdraget du klurat ihop där...


Min familj
Jag skall ge mer av mig själv och min tid till min älskade familj.
Ni betyder allt och förtjänar allt.
Därför hamnar ni på plats ett på min förbättrings lista!

Okändingar
Jag ska le mot minst 5 okända människor per dag
(ej under arbetstid...Ha ha...skulle bli många det)
Tycker att samhället kan vara så kallt ibland, tycker också att vi svenskar ska småprata på busshållplatser och i bankomat köer.
Fråga okändingar om hjälp efter vägen och hålla upp dörrar.
Slut med svensk kyla...here I come!

Gåva i gåvan år

Ja, varför bara bli en bättre medmänniska till de jag har nära mig?
I år ska jag köra combo, varannan gåva jag ger bort i år
(födelsedagar, julklappar mm...)
kommer att vara gåvokort från barnfonden.
No shit.
Läste för några veckor sedan att du kan exempelvis köpa en get till en familj
i Uganda eller ett fruktträd åt en familj,
och du får ett gåvokort hem.
Kika närmare på Barnfondens tuffa gåvokatalog



Väntar förväntansfullt nu, heh....


image411

Kommentarer
Postat av: Nina

Tjenis Penis!
Har haft två riktigt riktiga slappdagar...så skönt och bara vara...Goodiebag gillar alla!!!
Även om det inte är något ätbart i dom! Mums!
Ses 2morrow baby!
Kram

2008-06-02 @ 21:33:29
Postat av: JENNA

haaha, vad syftar du nu på för bilder? ^^

nerå skämt och sido, tusen tack för det fina, det värmer! :D



allt bra annars ? kram

2008-06-12 @ 00:13:23
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: emma

Men uppdatera tjejen..pöss;)

2008-06-16 @ 20:57:24
Postat av: Nina

UPPDATERA MIN BULGURSÖTIS!

2008-06-17 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback