Årets-Vill-Ha!

Så söt!
Vill ha vill ha vill ha!




Pleo - En liten dinosaurie!







"Varje Pleo börjar livet som en nykläckt baby Camarasaurus, men där tar också förutsägbarheten slut och individualiteten börjar.
Som vilket annat djur känner Pleo hunger och trötthet.
Han äter, vilar och tultar omkring -när han känner för det!
Pleo kan skifta i humör och känslor precis som du och jag gör.

Pleo visar mycket känslor. Han är glad, nyfiken, lekfull, rädd, förvånad och ledsen.
Stryk honom över ryggen, och han kommer glatt vicka på svansen.
Ropa på honom eller lys en lampa på honom och se hur han reagerar.
Pleo upptäcker världen genom sina sinnen, precis som vi.

Pleo blir hungrig och Pleo blir trött. M
ed ett lekfullt läte eller en otålig rörelse låter han dig förstå att han behöver mat.
Och vad betyder det där fot-stampandet? A
tt upptäcka alla egenskaper och språk är roligt.
Hans kombinationer av rörelser och läten är i det närmaste oändliga!
Du måste helt enkelt upptäcka honom själv."


Kosta "bara" 2999:-


Kika in mer på
http://www.pleoworld.com/






Vad tycker ni?


Söt eller skrot?



Kommentarer
Postat av: carro

oj, fan vilken söt... sån vill jag nästan köpa till albin i julklapp... vi ska nog kika om det finns i thailand då vi far=)

2008-11-05 @ 19:31:08
URL: http://mrsgruffman.blogg.se/
Postat av: BrODEr

Hmm, hoppas du verkligen inte köper en sån där! =)

Såg ett klipp på Expressen för ett tag sedan då dom jämförde den med en hundvalp.. Pleo förlorade givetvis, men den såg så jäkla seg ut.. En dag å du är less på den skulle ja gissa på!

2008-11-06 @ 01:04:07
Postat av: jenni

Skulle nog kalla det för "gulligt skrot" Men en sucker som man är så skulle jag nog kunna tänka mig att ha en sån sötnos, skulle nog inte köpa en sådan själv men som sagt skulle nog kunna tänka mig en dino som går omkring här.

2008-11-06 @ 08:21:21
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja han va då fan inge vidare på att diskutera iaf!! :D hittade den där skiten när ja satt å glodde runt.. sån där dino e ju svinsöt men vete fan om den är värd 3 papp..:O

2008-11-06 @ 13:54:18
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: senhor Kaj

Graças bill

Kaj ansiosos para aprender Português.

Então, ele pode conversar com as pessoas na aldeia.

Obrigado, obrigado!

Abraçar

2008-11-07 @ 07:14:50
Postat av: Angelica P

När jag var liten hade jag en liknande fast i hund, sjukt seg, man tröttnar tillslut kan jag säga!

2008-11-14 @ 21:27:12
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback