Mamma, änglar och mys

I Fredags satt jag hemma hos Mamma med Jenni!
Riktigt supermysigt och supertjejjigt!


Surrade, drack ett glas vin och kikade på idol!


Ska ladda ner City of Angels och kika på den nu i dagarna.
Min och Mammas favorit film, men har inte sett den på flera år nu!
Som jag har nött den filmens musik under tunga stunder.
Mäktigt soundtrack.
Alla som någonsin förlorat någon eller känt saknad, here you go...


 


 






Idag har jag och Tiger flängt runt i Birsta, haft en riktig heldag!
Shoppat, käkat och varit på Drakborgen...
Sedan familje middag och Stjärnor på is!
(Skäms nästan, men är värsta suckern. Ligger och smågarvar och tycker dom är svinduktiga... LOL!)

Haft en svinmysig kväll hemma med
och ångrar inte en sekund att jag
inte hängde med gänget ut ikväll!
Hoppas ni hade kul!
(Men jag kommer inte vakna med pann-dunk och illamående, brudar!)




Imorgon blir det jobb hela dagen...


Kram!

Kommentarer
Postat av: N

Jag bara älskar den här låten...

snyft

2008-10-26 @ 11:38:16
Postat av: BrODEr

Så där ja, nu äru ju på gång igen! Trodde drakborgen hade stängt.. dom skulle väl gå i kk..



City of Angels tycker även jag är att de är en bra film! så de så! =)

2008-10-26 @ 19:55:45
Postat av: jenni

Ha ha! Jag hade inge panndunk jag heller, bara en otrolig hunger känsla. SÅ min gårdag gick åt till att äta så mkt jag orkade innan jag däckade. För att senare vakna till liv och börja om igen.

2008-10-27 @ 07:29:02
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback