Nya vägar...och många timmar...

Det börjar röra sig!

Trivs bra på mitt nya jobb...

Och imorgon ska jag provjobba på mitt andra nya jobb, O´Learys i Timrå...



Och sedan smäller det på i helgen!

Sedan när jag tänkte över det blir det ganska många timmar i helgen....

Fredag 10.30 - 14.30   17.00-02.00 
Lördag 18.00 -02.00 
Söndag 14.30-21   

Eller ja...Iofs...Nja...kanske lite mycket för en ovan gröngölings slappare.... Ha ha ha..

Hoppas det funkar på Olle´s iallfall.

Nu ska Angelica spela lite Guitar Hero...
och sedan ska jag kika på Bangkok dangerous med Niklas Bur...
Har ni sett den?







Dagens Soundtrack:






Kommentarer
Postat av: Mia

jajamen nu blir de bara jag å jag.. de behövs känner jag.. så är de ibland :D



haha men skojar du, räkchipsen är ju att döööö fööör!!! MUMS! :D

2008-10-27 @ 21:58:18
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: BrODEr

ffs, kommenterar inget alls då du inte fick ut nån bild på chokladmästerverket!! =)

Gick de kanske åt skogen?

2008-10-28 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback