Changes...


Changes can heal...


Känns som om det är mycket nu.
Förändringens tid för Angelica..


Sagt upp mej från jobbet idag, och är på väg emot nya mål.


Den 16 börjar jag jobba på Sju Kryddor.




Känns så skönt att vara på väg någonstans.
Har känt mig så stillastående och unken länge nu.




"Changes are happening
It's too late to turn back
What you had in mind
Is turning into something of another kind 

Remember when you were a kid
Playing in the yard
No fence was high enough
To stop you moving forward
It's the same situation now
Nothing can stop you
Just go, go now

Just dream anything you want to say
Make up the rules for the games you choose to play
Just dream anything you ever want to say
Make up the rules for the games you choose to play"





Kommentarer
Postat av: BrODEr

Wieeeooe ! =)

2008-09-12 @ 21:49:29
Postat av: Göran

16 sept eller okt?

2008-09-12 @ 22:49:41
Postat av: N

TJENA SÖTIS !

Ja,du och jag går snart iväg nu till ett annat imperium....Fan va nice ! !



Puss ses imorgon !

2008-09-13 @ 00:25:51
Postat av: jenni

Bara jag kvar sen, fu fan vilken hemsk tanke. HUr ska jag klara mig????

2008-09-13 @ 07:09:46
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Angelica

16 Okt....en månads uppsägning vettu =)

2008-09-13 @ 07:47:46
URL: http://aangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback