Euuuwhh...

Känns inte ett dugg bättre idag.
Försökte låtsas imorse, och försökte göra mig o-sjuk med en varm dusch och smink.
Var till Syo:n med Jenni.
Gick bra och fick lite att spinna vidare på...finns kanske ett litet undersköterska-frö någonstans i Dahlström, vem vet?

Men kändes mest som om jag satt och höll mej för att varken
nysa ner tanten
eller snora ner min halsduk varje gång jag pratade.

Käkade Sushi på Seastreet, och sedan åkte vi och matade Jennis groda.
Brutalt.
Syrsorna skrek.
Tänkte på när Benjamin syrsa sjunger....
Och Jenni hejjade!!!
Tjock grodan orkade inte ens äta upp alla så nu har hon nya husdjur i terrariet.





Sedan satte jag mig i soffan och fick en kopp kollijockus meduuciin av Jenni.
Tvär däckade, sov en stund och dreglade ner deras soffa.
Åkte hem och sov sedan.



Har tid på VC för och kolla foten imorron med.
Jävulskt typisk att den är skitbra nu.
Inte ens svullen.
-Jävla hypokondriker, kommer dom tänka..
Men men, fast man skulle tappa armen skulle det ju hinna växa ut en ny innan man får tid för en koll.



Ha ha, ett gnälligt inlägg av en gnäll pipa.
Jävulskt kul människa måste ni tänka...
Och nej, jag är inte rolig just nu helt enkelt...mest ynk.



Nu ska jag sova igen.

Kommentarer
Postat av: jenni

Det var två som överlevde skräcken, dock har den ena syrsan bitit huvudet av den andra så att grodan äter upp dom helt tycker jag är mer humant.

2008-09-25 @ 09:49:31
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej gumman !

Hoppas att du blir bättre snart.

Vill ju jobba dom sista dagarna med dig juh !

Snart så seglar vi ifrån courten.

Kan du förstå ! !

Gosh !!!!!!

Kram

2008-09-25 @ 20:07:36
URL: http://ninchens.blogg.se/
Postat av: Ninjansan

Såhär luktar parfymen =)





Delicious Night bjuder på en cocktail av sval pomelo, blandad med krossad ingefära och en antydan av en kall Blackberry Martini. Gnistor av silkesmjuk lila fresia ger glittrande energi. En generös bukett av nattorkidéer i blom, satinmjuka jasminblad och lila iris ger doften själ. Het ambra blandas med en nypa mustig rökelse, myrraextrakt och en energisk patchoulidoft förstärkt av sammetslen vetiver.

2008-09-26 @ 10:02:16
URL: http://ninchens.blogg.se/
Postat av: Mia

haha gör de :D så jäva fult!! garvade ihjäl mig när jag såg de där klippet.. :D

2008-09-26 @ 19:06:49
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback