Film - Meet Dave

Såg en skitkul film igår!

Brukar inte vara ett stort fan av varken Eddie Murphy eller sådan rikigt löjliga skratt komedier, men
fan vad jag skrattade till den.

Det är absolut ingen 10 poängare, men grymt lättsam.
Kanske för att jag har feber och dålig låg humor, men kolla in denna:


Meet Dave


Filmen handlar om utomjordingar som kommer till jorden i form av
ett rymdskepp som ser exakt ut som en människa. Skillnaden är väl att de inte riktigt vet hur människor beter sig.
Helt oväntat får Dave en relation med en tjej...

Kolla in hemsidan

Eller ladda ner den på Piratebay


(OBS! Jag uppmanar ingen att begå brott, jag har inte laddat ner den...)

Kommentarer
Postat av: BrODEr

Nu har vi oxå kikat på Meet Dave! Riktigt skojig film! Hyrde den givetvis! :) Var även på bio å kikade på "Patrik 1,5" En svensk film, handlar om ett homopar som ska adoptera en pojk, men kommatecknet har hamnat fel, så dom får en 15 årig värsting som även hatar homos.. Riktigt bra film faktiskt! skoj skoj!



2008-09-28 @ 03:46:46
Postat av: Syster läsk

Ha ha, vi slog till och kikade på denna film häromdagen. Älskar hans ansiktsuttryck, ha ha. Dem var klart sevärd. Men skrattade nog mest för att jag var så övertrött (såg den i söndags) Kram kram

2008-10-07 @ 07:36:12
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback