Superkvinnan!


Fortfarande inte riktigt frisk men kliver tillbaka och jobbar imorron ändå...

Pluggat nya meny ikväll...
Jobbar dubbelpass imorron.
Först 9-17 på Fc och sedan 17.30-23 på Sjukryddor...
Första dagen! 14 timmars arbetsdag och har inte riktigt de bästa förutsättningarna!

Lite nervigt, kan inte borden eller menyn och lönings lördag.
Nice kombo.

Går säkert bra!

Göran och Rolf försökte bjuda hem sig till mig på kaffe och bullar idag.
Skulle varit trevligt, men låg helt sten död i sängen och svettades, så jag hade antagligen inte varit vidare gästvänlig, ha ha...
Nästa gång mina vänner, ska jag baka kanel bullar åt er!



Satt och slö surfade igårkväll och hittade ett djur som antagligen sätter sig ganska högt upp på min topp 10-lista över vidriga varelser.
The Bot Fly, äckel parasit som utvecklas under huden på bla människor.
Skitdjurena är fan inte små heller...
Kika in detta:
 (OBS! Varning! Inget för känsliga)

 




Schysst låt, så ni får ut The Bot Flies ur era små skadade huvuden:




Kramar på er alla!



Kommentarer
Postat av: Nina

FY FUCKSAN vad ÄCKLIGA parasiter ! ! !

Måste leta reda på mera info om dom på nätet.

Då ses vi imorgon gumman !

Hacka så det ryker ! ha ha ha !

2008-09-26 @ 20:59:38
URL: http://ninchens.blogg.se/
Postat av: jenni

usch inte skulle jag vilja ha något så äckligt under huden. Blää.

2008-09-27 @ 07:48:22
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: Göran

Snacka om "grispass" på jobben. Hoppas du får snälla gäster i alla fall.

2008-09-27 @ 10:28:45
Postat av: BrODEr

Såg ju bara ut som små maggots :) Smarrigt, mums!

2008-09-27 @ 13:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback