Déjà vu feelings -- sgnileef uv ájèD


Har rå konstiga Déjà vu känslor de senaste dagarna...
Intensivt och konstant - känner mej helt förvirrad emellanåt.






[Déjà vu är känslan av att ha upplevt något tidigare, fast man inte har det (kommer från franskan och betyder redan sett). En känsla som många tycker är otäck, kanske för att man inte med säkerhet vet var ifrån den kommer.
Upplevelsen kommer ofta vid längere sömnbrist (30-40 timmar eller mer), vilket pekar på att det är ett trötthetssymptom hos hjärnan, (obalans i kemin).]



Läs mera här : Déjà vu




Tyckte den mest trevliga förklaringen var Matrix-teorin...

I filmen The Matrix (1999) förklaras déjà vu med att det rör sig om en störning i Matrisen. "It's a glitch in the Matrix. It happens when they've changed something."




Men antagligen är det så enkelt att jag känner mej helt slutkörd....






Känner mej lite trasig.
Eller med andra ord så känner jag mig som ett litet skal.
Näe....jag är en spillra av ett skal.

Känner mej trött och sliten.
Tror att receptet på "How-to-fix-Angelica" är spa-besök, massage. skönhetsbehandlingar, vila och en massa kall öl!


Fy fan...






Har du något tips kanske?


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej gumman !



En sak som du ska göra ganska snart,är att lämna courten.

Du kommer nog må bättre när du får komma till en ny arbetsplats med nya människor och roligare arbetsuppgifter !



En nytändning av livet är snart här ! ! !

Inte många dagar kvar nu...

Kram på Dig !

2008-09-21 @ 23:14:40
URL: http://n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback