Klockan 01.30


Just kommit hem från jobbet.






Känner mej som en spillra.

Feber, förkyld och tappade dessutom en lins till råga på allt!

Så enögd, svettig och trasig stapplade jag omkring, he he..



Men det var grymt mycket trevligt folk ikväll!
Abbonerat av några av Sundsvalls MC-gäng.
Bra underhållning, glatt humör på alla!
Kul kväll!


Hoppas jag känner mej som en ny människa när jag vaknar imorron.

Ska jobba då med =)
15.00-04.00

Tjing och fjong.
Host och nys.



Njut av denna...
...det gör jag.......

  


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tjena Bruttan !



Folk säger att det visst går att förstora mina bilder på bloggen.Men som sagt,det är väl nått fel på blogg.se eller nått annat tjafs...ska börja i fortsättningen att ALLTID ha dom stora =) Happy ?



Ha ha nej du får inget veta än.

Han är hemlig ett tag tills vi vet hur vi ska lägga upp det här ;)



Kram kram Nina

2009-01-24 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback