Nystart


Nursey?

Idag hade jag min första skoldag, och förhoppningsvis
första dagen på något som kommer bli grymt bra!

Just nu känns det mesta ganska luddigt och lite svårt att säga hur
det mer exakt kommer att fungera och hur upplägget blir.

Men nog fan ska det bli en Nursey av Angelica!




Bokmalat igen...

Läste förresten ut del 3 av Stephanie Meyers mästerverk bara på 2 nätter.
Heeeelt omöjligt att lägga ner dessa böcker när du väl börjat!
Jag brukar kunna fastna för bra böcker, men kan knappt minnas att jag tidigare blivit så här insnöad?!
Har beställt hem 4:an nu, dock inte släppt på svenska ännu, men vem kan vänta?








Vad sägs om en egen bok kanske?


Har börjat så ett frö i mig att det kanske börjar
bli dags att skriva den där boken jag alltid velat gjort?

Boken som inte hade något slut - så jag kände att det inte var någon ide?

Men nu så tror jag att de flesta stormar börjar lägga sig,
och kanske att man skulle orka med att gå igenom vissa tankar
- som man tidigare kastat sten på och duckat för förut?

Aj aj...

Kan ju iallfall säga att utan tvekan - så kommer min bok att ges ut under pseudonym, ha ha ha...






En hård bok från en mjuk människa, ha ha...
eller har ni någon fin idé om titeln kanske?

Bjud mej på några impulsiva ideér!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej !



Äntligen har du kommit igång =)

Känns det bra ?



Så glad för din skull att du kom in ! ! !

Puss !

2009-01-13 @ 17:58:40
Postat av: Anonym

Hej !



Tack för tipset , he he !

Ja introduktionsdagar är ju bara början.

Hoppas du får många roliga klasskamrater !



Kram kram <3

2009-01-13 @ 20:11:09
Postat av: Mia

menskopp is the shit! :D nu ska jag kasta allt vad tamponger å skit heter!



http://www.m-kopp.se

2009-01-13 @ 20:30:42
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Linda

Du kan döpa din bok till "Busfröet" ;)

2009-01-14 @ 09:48:10
URL: http://rockstar.bloggagratis.se
Postat av: Mia

haha ja man måste ju vara påhittig.. ;) tror jag ska skriva bok ja med faktiskt! har funderat på titeln, "en gång slyna alltid slyna" va tror du om det? haha



ja de blir andra gången nu som vi åker.. ska bli så förbannat sköööönt! :D



Peppes pappa bygger hus i ban phe så vi är inte på nå turistställen heller utan de är bara ortsbefolkning å så :D

2009-01-15 @ 23:12:07
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: BrOr

Hmm, boktitel... Jadu..

1. "jordens undergång för 5:e gången"

2. "Läs ffs"

3. "Det finns bilder i denna bok också"

4. "Mitt underbara liv med inslag av..."

5. "Duh"



Nu kommer ja inte på nå mer.. Skulle du ta något av mina förslag så vill jag givetvis ha en del av vinsten! =)

2009-01-16 @ 12:44:07
Postat av: Nina

Du har blivit utmanad tjejen ! Kolla min blogg ;)

2009-01-19 @ 07:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback