Plugghästen

Spenderar ganska mycket tid framför datorn numera, men
kommer aldrig riktigt mig för att glida in på bloggen.

Skolan har börjat komma igång på rikigt, känns rikigt kul!
Hjärnan börjar bli lite trött på all info som kryper in och hoppas verkligen att allt fastnar.
Kommer nog snart komma in i studietempot och dygns rytmen...
Är ju verkligen inte van att stiga upp 6.30.
Köpt dyra böcker och är vaken sent på kvällarna

Massa uppgifter, och mer kommer det säkerligen att bli!
På måndag ska vi på studiebesök på rättspsyk, känns spännande.

Känns verkligen som om dagarna bara glider förbi!

Börjar lära känna alla mina trevliga klasskamrater, och har hittat några guldkorn!


Tror verkligen att det var rätt läge och tid för mej att börja plugga....

Bra beslut Dahlström!


Puss och kram!





Kommentarer
Postat av: Nina

Absolutely baby !



Det är nu verkliga livet börjar =)



Puss på dig !

2009-01-22 @ 15:29:31
Postat av: BrOdeR

Kul att du gillar plugget! Dyra böcker, riktigt sant de, har sett böckerna Sara har köpt, helt sjukt mycke pengar för lite pappper å bläck..



Hoppas allt går Bra me allt =) Ska försöka höra av mej lite oftare, känns som ja är lite dålig på de.



Måste ju få höra om guldkornen i klassen! mm

2009-01-22 @ 16:26:03
Postat av: Anonym

det är bra man kan roa nån iaf!! :D



Haha jag vet inte vars jeppe hittade den där porrisen men sök på den nånstans borde ju finnas.. :D

annars skickar ja fan en kopia åt dig!! :D



påmin mig så kan jag skicka lösenordet till dig på msn om du vill?

2009-01-23 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback