Så hur var nyår och vad har jag gjort?



Nyår...ganska dålig uppslutning på våran nyårs fest, men de viktigaste var där =)
Fylla, fyrverkerier och mys...
Tyvärr vart det inte många bilder tagan... de flesta är tagna innan festen ens satt igång.
Ni vet hur det kan bli...
Låter de få bilderna tala för sig själv...






















Även städningen var helt out. Syns att vi inte låg på latsidan iallfall....











Även några sista blickar på julen hemma hos mej innan det försvinner....








De första dagarna på år 2009 kan jag beskriva ganska bra med ett enda ord.
Slapphet.
Har ätit skräp, legat och tittat på film och framför allt läst.

Har plöjt de 2 första delarna i Stephanie Meyers mästerverk.
Väntade med att se filmen, Twilight, för böckerna brukar vara bättre.
Och det var dom.
Kan verkligen rekommendera dem....
Ska springa och införskaffa mig del 3 imorron.

 


Återkommer kanske med en"Så var mitt 2008".
Om jag nu ska Copy-cat:a alla andra.

We will se på det sedan.

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Mia

fan va snygg du är i håret å hela du bruden! :)

2009-01-08 @ 22:17:27
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: jenni

Var en bra nyårsfest iaf, innehöll allt som det brukas bjuda på ;P

2009-01-09 @ 09:40:11
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback